A Covid-19 járvány szükségessé tette, hogy olyan képzéseket szervezzünk, ahol a fertőzést kerülendő nincs személyes kontaktus. Így előadásainkat online tartotunk a ZOOM rendszer használatával. Az előadások anyagait itt tesszük elérhetővé.

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:


1. rész  

2. rész  


Előadó: Bartha Anikó

Gondold végig, mennyire fontos számodra, hogy alacsony legyen a cégedben a táppénzen töltött napok száma? Mit gondolsz, milyen ügyfél elégedettséget tud elérni az a kollégád, aki maga sincs jól? Aki, ahelyett, hogy a munkájára, az ügyfelekkel, a többi kollégával való kommunikációra, együttműködésre tudna koncentrálni, a saját rossz közérzetével kell foglalkozzon? Szerinted milyen hatással van ez a többiekre, a vevőidre, a cég eredményességére?
Ha szeretnéd magadat és a csapatodat minden szempontból professzionálisan támogatni, minden lehetséges eszközt a siker érdekében bevetni, akkor hallgasd meg az előadást, melyben szó lesz
• táplálkozási alapismeretekről
• kiegyensúlyozott táplálkozás fontosságáról és mikéntjéről
• a sport, a mozgás jótékony hatásáról és megvalósításához adott tippekről
• a lelki oldal szerepéről és erősítéséről
• a vezető, mint coach – a támogató attitűd fontossága
Ugye, az autódat is karbantartod, feltöltöd jó minőségű üzemanyaggal? Miért lenne ez másképp magad és munkatársaid esetében?

Vállalkozói Siker Klub rendezványe megtekinthető az alábbi linken:

1. rész  


2. rész  


Előadó: Menyhárt Ágota

2020-ban átfogó felmérés készült a Pest megyei mikro- és kisvállalkozások körében. A vizsgálat célja a cégek üzleti helyzetének, jövőképének és az ezeket befolyásoló tényezőknek a vizsgálata. Elsősorban a munkerőpiaci helyzet, a szakképzett munkaerő iránti igények felmérése és a képzési hajlandóság szempontjából.

Az előadás első része a kutatási eredmények főbb pontjainak ismertetése, rávilágítva a legszembetűnőbb kérdésekre, a második rész pedig megoldási javaslatokat nyújt egy-egy kiemelt problémára.
A következő kérdéseket járjuk körbe:

– Vállalkozások létszámgazdálkodási tervei – Miért kell másképp gondolni ma a munkaerőre?
– Szakképzett munkaerő iránti kereslet – Melyek ma a legfőbb hiányszakmák?
– Munkaerő iránti elvárások – Miért nincs képzési hajlandóság?
– Képzési, fejlesztési szokások – Vajon képzés = szakképesítés megszerzése?


Konjuktúrakutatás Pest megyében.pdfKonjuktúrakutatás Pest megyében.pdf

Vállalkozói Siker Klub rendezványe megtekinthető az alábbi linken:

1. rész   

2. rész   

Előadó: Dr. Bencz Zoltán


Van, aki szitokszóként tekint a marketingre mondván, hogy olyan dolgokat adnak el nekünk a segítségével, amire nincs is szükségünk. Volt régen szükségünk okostelefonra, tucatnyi házhoz szállító cégre? Probiotikumokra? Robotporszívóra? Ám attól kezdve, hogy mindezek elérhetővé váltak, a gyártók és a szolgáltatók kemény versenyben állnak egymással.
A gyártói, szolgáltatói oldalon állva fel kell tennünk a kérdést: miért válasszanak pont minket a vásárlóink? Mi az, amit mi tudunk nyújtani és más kevésbé? Miért nálunk, tőlünk vásároljanak? És, még ha tudjuk is a választ, hogyan juttassuk el ezeket az üzeneteket a vevőinkhez?

A marketing gyakorlata.pdfA marketing gyakorlata.pdf

A Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:


Előadó: Bedi Viktor

Az internet egy üres könyv. A mi döntésünk, hogy mit írunk bele magunkról. Jelenj meg úgy a világhálón, mintha üzleti partnereidet az otthonodban, boltodban köszöntenéd!
A hatékony online megjelenés elsődleges eszközei, az audiovizuális elemek. Nézzük végig együtt, mit és hogyan használhatunk belőlük, vállalkozói sikerünk érdekében!

Vállalkozói vizuális jelenlét az online térben.pdfVállalkozói vizuális jelenlét az online térben.pdf

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:

1. rész:  


2. rész: 



Előadó: Dr. Farkas Ilona

Mi a veleszületett kommunikációnk sajátosságai?
Mi jellemzi az asszertív kommunikációt?
Hogyan valósítható meg az asszertív viselkedés?
Mit kell tudni az asszertív jogokról?
A passzív- agresszív és manipulatív viselkedés értelmezése!
A NEM-et mondás művészete!
Hogyan alkalmazzunk Én-üzenetet?
A Te-üzenet hátrányai!

Kommunikáció, eltrő viselkedések értelmezése.pdfKommunikáció, eltrő viselkedések értelmezése.pdf

Vállalkozói Siker Klub online előadása elérhető az alábbi linken:

Előadók:

 Zarka Dénes igazgató és

Szalma Éva projektmenedzser

A tananyag a most záruló Data Understanding and Communication Knowledge and Skills for Trainers and Teachers in VET and HE projekt egyik végeredménye. A fejlesztést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mérnöktovábbképző Intézete irányította. Az ingyenesen elérhető, magyar nyelvű tartalom három modulra bontva, egy-egy adatértelmezési vagy adatkommunikációs készség köré építve segít a ma már elkerülhetetlenül szükséges alapkészségek elsajátításában: megfelelő kérdések és problémák beazonosítása adathalmazok alapján, alapvető statisztikai ismeretek, érvelések felépítése és előadása, valamint az adatok informatív és látványos megjelenítése.
A tananyag bemutató során megismerheti a tananyag felépítését, javasolt tanulási útvonalát, az (ön)értékelési rendszer működését, valamint az egyes készségek elmélyítését szolgáló példatárat. Röviden kitérünk arra is, milyen módszerekkel tudják a munkahelyi, szakmai továbbképzésbe integrálni a tananyag egyes részeit vagy egészét.


DUCK projekt tananyaga.pdfDUCK projekt tananyaga.pdf

Vállalkozói Siker Klub rendezványe megtekinthető az alábbi linken:

1. rész:   


2. rész:    



Előadó: Dr. Tengely Éva

• az esemény témája a jelen helyzetre adott tudatosabb válaszok, mert a megmaradás és növekedés alapfeltétele a tudás- és együttműködés fejlesztés

• a bizonytalanság nagyobb kockázat kerülésre késztet, hajlamosak vagyunk visszatérni a múltban működő megoldásokhoz és rutinokhoz, ugyanakkor a lehetőségek szűkülésével a vállalkozások közötti kapcsolatok is gyengülnek, és ezzel a körbezárulhat

• az elmozdulást és változást a stratégiához hangolt együttműködések jelenthetik

• fentieken túl beszélünk az eredménytelen partnerségek okairól és a pozitív kölcsönös függésről az üzleti életben


Külső együttműködések fejlesztése.pdfKülső együttműködések fejlesztése.pdf

A Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:


Előadó: Vittinger László

Egy hazai stratégiai elemző cég nemzetközi kutatása szerint 2021-ben a válság hatni fog az értékesítésre is. A vásárlói döntések tudatosabbá válnak B2B és B2C ügyfeleknél egyaránt. Ez nem azt jelenti, hogy mindenki az olcsóbbat fogja választani, hanem azt, hogy megnézik a vásárlók, hogy hol költik el a pénzüket.

Ehhez adok 7+1 szempontot, hogy a vásárlóid továbbra is Nálad vásároljanak, és képes legyél új ügyfeleket is szerezni.


Értékesítés 2021.pdfÉrtékesítés 2021.pdf

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:


Előadó Stumpf Zsuzsanna

    

Hogyan ismerjük fel a kiégés jeleit magunkon és másokon?

Szükséges-e, lehet-e bármit is tenni ellene?

Miért fontos a megelőzése?


Mit kell tudni a kiégésről?.pdfMit kell tudni a kiégésről?.pdf

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:



Előadó: László Zoltán


Mit tanultunk a vírustól? Előnyök és hátrányok.

Home office, értekezletek, oktatások, értékesítés

Te sem mehetsz az ügyfelekhez?

Vajon, te tudnál online felületen tárgyalni?

Fények, magasság, háttér, füles, öltözet...

Oda – és oda vissza kommunikáció

Rövidfilmek, Prezik

Termékek bemutatása


Tudtad, hogy sok pénzügyi és direkt marketing cég jobb évet zárt 2020-ban, mint 2019-ben?

Ha szeretnél pár gondolatot az online értékestésről, akkor várunk az online térben!

Online értékesítés (Skype, ZOOM, Messenger...) .pdfOnline értékesítés (Skype, ZOOM, Messenger...) .pdf

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:


Előadó: Palánkai Gábor

· Mindenkinek ugyanúgy akarsz eladni? Csodálkozol, hogy nem működik? Az egyendiéta sem működik mindenkinél. Miért gondolod, hogy az értékesítésben igen?

· Az előre betanult értékesítési technikák nem mindenkinél működnek?

· Néha furcsán viselkednek az embereid, és nagyon nem érted őket?

· Szeretnél egy együttműködő, lojális csapatot a cégedben?

· Sok idődbe kerül a munkatársak közti konfliktusok elsimítása?

· Sokszor csalódsz a kollégáidban?

· Előfordul, hogy rosszul választod ki őket?

· Szeretnéd növelni a bevételeidet, de elvérzel az értékesítési tárgyalásokon?

Az emberek 90%-a azért vall kudarcot az életben, mert nem bánik jól az emberekkel. Te tudod, hogyan kell?

Mi ez a „titkos”, sokat emlegetett eszközrendszer, ami segít az emberek kezelésében?

Létezik egy olyan személyiségpszichológiai módszer, amelynek segítségével nem csak a családod, a barátaid, hanem a kollegáid és ügyfeleid gondolataiba is „beleláthatsz”.


Üzleti embertípusok.pdfÜzleti embertípusok.pdf

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:



Előadó: Dr. Bittó Renáta


Mi a különbség divatos és stílusos megjelenés között?

Mit néznek meg rajtunk először mások?

Milyen stílusbakik követhetők el leggyakrabban?

 


Nem az legfontosabb valójában, hogy mit is vesz fel az ember, hanem hogy mit nem…

A stílus az adott személy egyéni, belső mágikus ereje, amely elegendő magabiztosságot ad ahhoz, hogy az ember nemet mondjon mindannak, ami divatos ugyan, de nem előnyös, ugyanakkor következetesen kitartson azon ruhadarabok és kiegészítők mellett, amelyek saját személyiségét megmutatják, sőt hangsúlyozzák.

Ha felismerünk és következetesen alkalmazunk bizonyos törvényszerűségeket a kinézettel, illetve megjelenéssel kapcsolatosan, azzal

✓ magunkkal is önazonossá válunk,

✓ nem beszélve arról, hogy ezzel mások számára is sokkal hitelesebbnek fogunk tűnni.

A következő interaktív előadásunk során felfedezhetjük a stílusban rejlő erőt, hogy azokat következetesen tudjuk alkalmazni a magán és üzleti életben egyaránt.


Fedezzük fel önmagunkat a stílus által.pdfFedezzük fel önmagunkat a stílus által.pdf

Vállalkozói Siker Klub online rendezvénye megtekinthető az alábbi linken:


Előadó: Dr. Farkas Ilona

„A csoport létezésének értelme és hajtóereje a közös célban rejlik”

- Merj ÁLMODNI!

- Jövőtervezés – misszió – vízió!

- Mitől inspiráló a cél? SMART célok a gyakorlatban

- Üzleti tervkészítés pillérei

- Motiváció a célok függvényében!

- Stratégiai célok – egyéni taktikák

- Nyomon követés, kockázat elemzés


Jövőtervezés  célok.pdfJövőtervezés célok.pdf